Czasami brzydzę się TV

Są takie osoby w telewizji, którymi się dosłownie brzydzę. Nie chodzi tu o sam wygląd, cóż to nie ich wina jak wyglądają (są wyjątki). O dziwo zazwyczaj są to kobiety. Od razu zaznaczam, że jestem hetero.

Przykładem kobiety, której brzydzę się przez wielkie „B” jest Pani Marzena Rogalska (na powyższym zdjęciu) – jedna z trzech osób przez które nie oglądam programu „Kocham Cię Polsko”.  Pozostałe osoby to Pan Maciej Kurzajewski (strasznie nażelowany, sztuczny facet, który udaje eksperta sportowego) oraz Pani Kasia Zielińska, która również jest strasznie denerwująca, ale ma jedną zaletę –  jest piękną kobietą.

Wracając do Pani Marzeny, nie wiem co ona ma takiego w sobie – czego ja nie dostrzegam – że „biorą”  ją do prawie każdego wartościowego programu. Był kiedyś taki ciekawy teleturniej pt. „Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?”.

Prowadził go fajny facet – Robert Korólczyk (na zdjęciu, w środku) – artysta kabaretowy, współtwórca Kabaretu Młodych Panów. Program był ciekawy i zabawny dopóki nie zmieniono prowadzącego. Zgadnijcie dlaczego przestałem oglądać ten teleturniej? Oczywiście, bo przyszła Pani Rogalska. Zachowywała się bardzo poważnie, niczym dama. Nawet do dzieci zwracała się w dziwny  wywyższający się sposób. Natomiast w programie  „Kocham Cię Polsko” zachowuje się ona jak mała dziewczynka – skacze, krzyczy, rzuca się na prowadzącego. Dla mnie żenada. Tym bardziej,  że program raczej o poważnych sprawach… bo o Polsce, naszej historii, a nie o Marzenie Rogalskiej, która chciałaby być gwiazdą wieczoru. Zresztą zupełnie nie odpowiada mi charakter tego programu.

PS A może to ja jestem strasznym sztywniakiem i jako jedyny nie pękam ze śmiechu oglądając powyższy program. – „Doczepił się cham do fajnej babki”. Zawsze na swoje wytłumaczenie mogę powiedzieć, że mam oryginalne zdanie.

7 Responses to Czasami brzydzę się TV

  1. ela says:

    Zgadzam się w 100%. Ta kobieta jest okropna i w ogóle nie śmieszna

  2. Stifler says:

    Dokładnie. Dobrze napisane 😉

  3. Kasia says:

    mnie ostatnio zbrzydziła gala walk jakichś tam z Pudzianem i tymi innymi nawalającymi się facetami… już boks mnie dziwi, ale – tą drogą wkrótce dotrzemy do pojedynków na śmierć i życie…

  4. Oj wielu już umarło na tego typu walkach. To nie zmienia faktu, że wielu ludzi z wielką ochotą ogląda tego typu walki. Taka natura ludzka. Dokładnie jak w starożytnym Rzymie, ale może nie aż tak brutalnie.

  5. Kasia says:

    ekhm… interesujący image internetowy… te personalia w połączeniu w gravatarem z „V for Vendetta”…

  6. No wiesz, nazwa bloga zobowiązuje.

  7. Kaś says:

    O nie, pana Roberta Korólczyka szczerze nie cierpiałam (co nie znaczy, że Rogalską lubię, ale pamiętam ją z Miasta Kobiet, na TVN Style, gdzie zachowywała się… przyzwoicie). To jego naigrywanie się z niewiedzy dorosłych przyprawiało mnie o wyraz politowania na twarzy…

Skomentuj

