Zgrzeszyłem medialnie

Wybacz mi Boże albowiem zgrzeszyłem. Wczoraj zdarzyła się trudna do opisania rzecz. Ledwo przechodzi mi to przez usta i klawiaturę. Obejrzałem na Polsacie „Kevina”. Hańba, hańba, hańba! Z całego serca przepraszam. Dzięki mnie Polsat utwierdził się w przekonaniu, że za rok też warto puścić „home alone”.

A tak całkiem serio to uważam, że dobrze się stało. Dorośli są prawdziwymi egoistami. Co z tego, że co roku jest to samo w TV? A wasze dzieci, które jeszcze nie widziały, kiedy obejrzą ten mądry i rodzinny film? Jeśli nasz naród jest taki super-chrześcijański to może byśmy pośpiewali lub posłuchali cudownych polskich kolęd, zamiast siedzieć przed telewizorkiem, co? Zeszłoroczny koncert kolęd w wykonaniu Krzysztofa Krawczyka już czeka.

3 Responses to Zgrzeszyłem medialnie

  1. asenata says:

    Też……..
    Też zgrzeszyłam 🙂

  2. Uwaga o egoistycznych rodzica bardzo trafna. Ja rodzicem nie jestem, więc jeszcze odpuściłem, ale znając życie, za 10 lat tez Kevin będzie w tv, więc wtedy z dzieciakami oglądnę. 😉 Pozdrawiam.

  3. Kaś says:

    Ja w tym roku nie obejrzałam, ale tylko dlatego, że telewizją n! dysponuję ;).

Skomentuj

